Vedení účetnictví
Zajišťujeme:
- Vedení účetnictví právnickým osobám, fyzickým osobám zapsaným v obchodním rejstříku a ostatním fyzickým osobám, které vedou účetnictví na základě svého rozhodnutí.
- Vedení účetnictví v souladu s účetními metodami, platnými zákony, účetními standardy a interními předpisy účetní jednotky týkající se vedení účetnictví.
- Zpracování metodiky účetnictví na míru firmy.
- Účtový rozvrh, tj. sestavení přehledu účtů pro potřebu zpracování všech účetních případů účetní jednotky.
- Vedení knihy investičního majetku a drobného investičního majetku
- Zpracování přiznání k DPH a záznamních povinností (u plátců DPH).
- Zpracování roční účetní závěrky - rozvaha, výsledovka, cashflow, příloha k účetní závěrce.
- Příprava podkladů pro audit.
- Finanční analýza, zpracování výkaznictví pro klienta, pravidelné vyhodnocování vybraných ukazatelů hospodaření.
- Vypracování výroční zprávy
V případě zájmu klienta poskytujeme i tyto služby:
- vystavování veškerých dokladů a případně jejich rozesílání odběratelům
- vedení skladového hospodářství zásob zboží, výrobků a materiálu
- provedení inventarizace zásob a majetku
- zpracování statistických hlášení pro ČSÚ
Daňové poradenství
Zpracování daňového přiznání k dani z příjmu právnických a fyzických osob:
- Účetnictví nebo daňové evidence vedené společností ORS CZECH s plnými zárukami za Účetnictví i daňové přiznání.
- Účetnictví nebo daňové evidence s dohledem nad jeho zpracováním se zárukou za účetnictví i daňové přiznání.
- Účetnictví nebo daňové evidence zpracované bez dohledu, bez záruk za účetnictví, se zárukou za daňové přiznání.
Zpracování přiznání k dani z přidané hodnoty a kontrolního hlášení:
Zpracování přiznání k dani silniční:
Personální činnosti
Personální agenda zahrnuje:
- Dle pokynů klienta zpracovány pracovní smlouvy včetně mzdových výměrů.
- Změny pracovních smluv.
- Ukončení pracovního poměru.
- Zpracování dohod o pracovní činnosti nebo dohod o provedení práce dle požadavku klienta.
- Provedení přihlášky nebo odhlášky zaměstnance pro příslušnou správu sociálního pojištění a příslušnou zdravotní pojišťovnu včetně předání na danou instituci.
- Hlášení pracovních míst (uvolnění, obsazení) na příslušném úřadě práce
- Hlášení cizinců na příslušném úřadě práce.
- Vedení osobních spisů zaměstnanců klienta v návaznosti na mzdovou agendu.
Kontrolní činnosti
Předmětem této služby jsou při standardním rozsahu tyto činnosti:
- Kompletní nebo namátková kontrola zpracovaného finančního účetnictví.
- Kontrola všech druhů podaných daňových přiznání kontrola souladu podaných daňových přiznání s účetnictvím.
- kontrola podkladů, na jejímž základě bylo zpracováno účetnictví.
- Kompletní nebo namátková kontrola mzdového účetnictví.
- Rekonstrukce mzdového účetnictví.
Náš tým
Kde nás najdete?
Novinky Finanční správy
-
Informace pro osoby povinné k dani neusazené v tuzemsku (registrace k DPH a ostatní vybrané daňové povinnosti) ve znění Dodatku č. 1
RSS NovinkyDnem 1. ledna 2021 nabývají účinnosti změny vyvolané novelou zákona o DPH a daňového řádu (zákon č. 283/2020 Sb.) , a proto byla provedena aktualizace dokumentu Informace pro osoby povinné k dani neusazené v tuzemsku (registrace k DPH a ostatní[…]
Read more... -
Informace GFŘ k problematice registrace k dani z přidané hodnoty ve znění Dodatku č. 2
RSS NovinkyDnem 1. ledna 2021 nabývají účinnosti změny vyvolané novelou zákona o DPH a daňového řádu (zákon č. 283/2020 Sb.), a proto byla provedena aktualizace dokumentu Informace k problematice registrace k dani z přidané hodnoty č.j.: 50489/17/7100-20118-203500).
Read more... -
Změna úředních hodin na finančních úřadech
RSS NovinkyProvoz podatelen a pokladen na finančních úřadech bude od pondělí 18. ledna 2021 omezen pouze na pondělí od 8:00 do 13:00 a ve středu od 12:00 do 17:00. Pracoviště Finanční správy však budou kvůli epidemiologické situaci stále pro veřejnost přístupné[…]
Read more...
Napište nám o nezávaznou nabídku
Při stanovení ceny uplatňujeme individuální přístup.
Rozhodující kriteria pro stanovení ceny jsou:
- rozsah požadovaných služeb
- počet zaměstnanců
- plátce či neplátce DPH
- zahraniční spolupráce
- přibližné množství zpracovávaných dokladů
1. Udělujete tímto souhlas společnosti ORS CZECH s.r.o., IČ: 25434560, se sídlem Máchova 523/6, 41002 Lovosice, vedená u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 18199 (dále jen „Správce"), aby v souladu se směrnicí Evropského parlamentu a rady EU 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně osobních údajů fyzických osob (dále jen „směrnice EU o ochraně osobních údajů") zpracovávala tyto osobní údaje:
- jméno a příjmení
- telefonní číslo
2. Jméno, příjmení, telefonní číslo a e-mail je nutné zpracovat za účelem zasílání nabídek a s tím souvisejících služeb. Tyto údaje budou Správcem zpracovány po dobu 1 roku.
3. S výše uvedeným zpracováním udělujete svůj výslovný souhlas. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět, a to například zasláním emailu nebo dopisu na kontaktní údaje Správce.
4. Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle směrnice EU o ochraně osobních údajů máte právo:
- vzít souhlas kdykoliv zpět,
- požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,
- požadovat po nás vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů,
- vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit,
- požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů,
- v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na nás nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Spisová značka: C 18199 vedená u Krajského soudu v Ústí nad Labem - ID datové schránky: 4pqrh5c